قیمت چرم مصنوعی ساده در بازار

چرم مصنوعی ساده چرمی است که هیچگونه طرح و نقشی بر روی آن زده نشده و تنوع رنگی بسیار زیادی دارد و به این دلیل به آن چرم مصنوعی گفته می شود که همان پارچه تولید شده با روکش چرم است که جایگزین بسیار عالی برای چرم طبیعی می باشد .

چرم به نوبه خود زیبایی بسیار زیادی دارد و همین امر باعث شده که حیوانات بسیاری برای چرم پوستشان کشته شوند البته قیمت چرم اصل بسیار بالاست و همه توانایی خرید آن را ندارند .
قیمت چرم مصنوعی ساده در بازار

موارد استفاده از چرم مصنوعی

موارد استفاده از چرم مصنوعی به منظور جلوگیری از کشتار بیشتر حیوانات بخاطر پوست آنها و برآورده کردن نیاز جامعه به چرم همچنین برای تولید با قیمت به صرفه چرم مصنوعی را جایگزین چرم اصل کردند که دارای درجه بندی ۱ تا ۳ است ، چرم مصنوعی ساده کاربرد های بسیاری در دنیای امروز دارد و تقرببا می شود از آن برای هر چیزی استفاده کرد مانند روکش  خودرو ، صندلی ،  ساخت کیف و کفش ، طراحی لباس های چرمی ، استفاده در صنایع مبلمان و تخت ، دسته ساعت و دستبند و…..

چرم های مصنوعی ساده دارای دو درجه ۱ و ۲ است و چرم مصنوعی درجه یک بدون لکه و یکسری اشتباهات در هنگام تولید است  اما درباره درجه دو به چرم هایی که به دلیل ایجاد یک سری خطا در هنگام تولید مانند ایجاد یک لکه برروی طاقه چرم و یا کمتر شدن حجم طاقه از میزان همیشگی طاقه ها آن در دسته درجه دو قرار می دهد . در ابعاد و اندازه های گوناگون و ضخامت ها  متنوعی که در تمام مراحل ساخت در کاخانه تولید میشوند و از پوست حیوانات مختلف نیست .

مرکز خرید چرم مصنوعی ساده درجه یک

مرکز خرید چرم مصنوعی ساده درجه یک این باعث افتخار ما است که یکی از بهترین مرکز های خرید چرم مصنوعی با درجه ها مختلف آن از طرحدار تا ساده و حتی چرم های آسیب دیده با قیمت فوق العاده ارزان و نصف قیمت به شما مصرف کنندگان عزیز عرضه میکنیم . 

مرکز خرید ما با سابقه بلند مدت و درخشان در زمینه خرید و فروش چرم های مصنوعی و اصل توانسته است رضایت تمامی مشتریان خریدار را جلب نماید در عرصه امروز که افراد سودجو با استفاده از اجناس تقلبی اعتماد مشتریان را به خرید های اینترنتی و حضوری کم کرده است مرکز ما دوباره اطمینان شمارا به دست آورده شما می توانید برای آشنایی بیشتر با محصولات ما و اگاهی از قیمت فروش آنها به درگاه سایتی درج شده مراجعه کنید همچنین می توانید شما عزیزان سوالات خود را از مشاوران ما بپرسید  و از فروش اجناس با کیفیت عالی بصورت سفارش آنلاین اطمینان حاصل نمایید .

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 4 / 5. تعداد رأی: 1

تا حالا کسی رأی نداده! اولین نفر باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما