بهترین قیمت عمده چرم مصنوعی

چرم مصنوعی توسط شرکت‌های متعددی تولید می‌گردد. هر کدام از برندهای تولیدکننده چرم مصنوعی، تولیدات خود را بر اساس معیارهای خاص خود قیمت‌گذاری می‌کنند. همین امر موجب شده است چرم مصنوعی با قیمت‌های متفاوتی به بازار فروش ارائه شود. البته قیمت چرم مصنوعی به نوع چرم و کیفیت آن نیز بستگی دارد. نحوه عرضه این محصول به بازار فروش نیز تاثیر بسزایی در قیمت چرم مصنوعی خواهد گذاشت. قیمت عمده چرم مصنوعی نیز با قیمت خرید جزئی این محصول تفاوت فاحشی دارد.

قیمت عمده چرم مصنوعی

انواع چرم مصنوعی

تولید‌کنندگان چرم مصنوعی، با توجه به این‌ مسئله که از چرم در صنایع مختلفی استفاده می شود. اقدام به طرح‌های مختلف این محصول می‌کنند. چرم مصنوعی از مواد پلیمری تهیه می‌گردد. این محصول به صورت یک لایه پارچه نخی یا پلی استر و چند لایه مواد پلیمری است. چرم مصنوعی انواع مختلفی دارد. چرم اکلیلی نوعی چرم مصنوعی براق و زیبا است که در رنگ‌های قرمز، آبی، نقره‌ای و طلایی به بازار فروش ارائه می‌شود. به چرم اکلیلی، چرم لمه‌ای نیز گفته می‌شود. چرم پلی‌اورتان از نظر کیفیت جزء بهترین نمونه‌های چرم مصنوعی است. لطافت خاص چرم مصنوعی به همراه درخشندگی آن، این نوع چرم را به بهترین گزینه برای تولید کیف و کفش، پوشاک و مبلمان تبدیل کرده است.  چرم طرحدار نیز در طرح‌های سنگی یا طرح پوست ماری تولید می‌گردد. این نوع چرم بسیار شیک و زیبا است. چرم منفذ دار نیز نوع خاصی از چرم‌های مصنوعی است که به دلیل وجود منافذ در این نوع چرم، تبادل هوا در آن به راحتی صورت می‌گیرد. نوعی چرم نیز از ترکیب چرم مصنوعی و چرم طبیعی تولید می‌گردد که به آن چرم اشبالت می‌گویند. اگر شما هم جزء خریداران انواع چرم مصنوعی و تولیدکنندگان محصولات چرمی هستید، به این نکته توجه داشته باشید که قیمت عمده چرم مصنوعی در مراکزی که این چرم را به صورت مستقیم ارائه‌می‌دهند، ارزان‌تر از سایر بازارهای فروش است.

قیمت عمده چرم مصنوعی

کاربرد چرم مصنوعی در صنایع مختلف

با‌ توجه به اینکه قیمت چرم طبیعی گران است، غالب تولیدکنندگان چرم محصولات چرمی به خرید چرم مصنوعی تمایل بیشتری دارند.   انواع کیف و کفش چرمی در طرح‌ها و مدل‌های مختلف با استفاده از چرم مصنوعی تهیه می‌شوند. لباس‌های زنانه، مردانه و بچگانه‌ای که با چرم مصنوعی تهیه می‌شوند، بسیار شیک و زیبا هستند. مبلمان چرم مصنوعی نیز جزء لوکس‌ترین مبلمان است. به منظور دوام بیشتر صندلی‌های اداری یا صندلی‌های آشپزخانه، این محصولات را با چرم مصنوعی تولید می‌کنند. در صنعت خودروسازی برای تودوزی داخل خودرو و روکش صندلی‌های آن چرم مصنوعی را بکار می‌گیرند. البته کاربرد چرم مصنوعی به همین چند مورد خلاصه نمی‌شود. در اینجا به گزیده‌ای از کاربردهای این محصول اشاره کردیم. قیمت عمده چرم مصنوعی بسیار مناسب است.

شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه خرید، ثبت سفارش و خرید عمده انواع چرم مصنوعی با ما در ارتباط باشید.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

تا حالا کسی رأی نداده! اولین نفر باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما