خرید مستقیم چرم مصنوعی طرح دار

خرید چرم مصنوعی طرح دار

چرم مصنوعی طرح دار ایرانی و یا خارجی به صورت عمده به فروش می رسد، جهت خرید مستقیم و بدون واسطه با مشاور فروش ما تماس بگیرید.

معرفی چرم مصنوعی طرح دار

چرم مصنوعی طرح دار به چرمی که بر روی آن اشکاال سه بعدی و یا طرح و نقش های مختلف حک شده است کفته می شود.
برای تولید این مدل چرم از کاغذهایی استفاده می شود که حاوی طرح و نقش است، برای چرم های ساده از کاغذ صاف استفاده می شود.
چرم های طرح دار علاوه بر طرح دارای دو مدل براق و مات هستند، که چرم های براق نیاز به یک مرحله اضاف تر دارند.

خرید چرم مصنوعی طرحدار

انواع چرم مصنوعی طرح دار

این چرم از انواع طرح های مختلف مانند طرح های فانتزی، کلاسیک، مدرن و… بهره گرفته است و لازم به ذکر می باشد که در صنعت پوشاک و کیف و مبلمان جایگاه ویژه ای دارد.
طرح حصیری، پوست ماری، سنگی از پرطرفدارترین چرم های مصنوعی مورد استفاده در ایران است.
یک مدل چرم هم وجود دارد که بر روی آن با وجود طرح، چرم طرح دار نیست وچرم چاپی می باشد و نقش مورد نظر بر روی آن چاپ شده است.

خرید مستقیم چرم مصنوعی طرح دار

خرید مستقیم چرم مصنوعی طرح دار به صورت اینترنتی و حضوری را با سایت ما تجربه کنید، شما می توانید از طریق ما از کارخانه خرید کنید و چرم مصنوعی را به قیمت کارخانه دریافت کنید، در صورت خرید عمده در تیراژ بالا از تخفیفات کارخانه بخوردار شوید.
همچنین کارخانه برای مشتریانی که خرید بالای 1500 متر دارند در چند رنگ این ویژگی را هم قائل شده است که تغییرات درخولستی مشتریان بر روی چرم را هم اعلام کنند.
برای مثال: برخی چرم ها در تولید روتین فقط رنگ های روشن و یا تیره دارند و یا فقط در یک ضخامت تولید می شوند، کارخانه قادر است در صورت امکان از نظر فنی براساس خواست مشتری تولید کند.

خرید ایننترنتی چرم مصنوعی طرح دار

خرید اینترنتی چرم مصنوعی طرح دار

خرید اینترنتی جدیدترین راه خرید در سال های اخیر می باشد، به خصوص در شرایط کرونایی که امکان حضور در همه شهرها فراهم نیست تولیدکنندگان می توانند به صورت اینترنتی خرید خود را انجام داده و کالا خود را در آدرس داده شده تحویل بگیرند.
ما در سایت چرم خود این شرایط را فراهم کرده ایم که یک خرید اینترنتی مطمئن را به سرانجام برسانید، در صورت درخواست در ابتدا نمونه ارسال می شود و بعد از تائید خریدار بار نهایی ارسال می شود.
در صورت نداشتن رضایت از خرید خود و عدم مطابقت بار با نمونه ارساال شده بار پس گرفته می شود و وجه به خریدار عودت داده می شود.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد رأی: 1

تا حالا کسی رأی نداده! اولین نفر باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما