بزرگترین شرکت تولید و فروش عمده چرم مصنوعی در اصفهان

همواره محصولات چرم جزو محصولات پرطرفدار و پرفروش سالانه به حساب می آید چرم طبیعی نوعی چرم گرفته شده از پوست حیوانات است. که امروزه با پیشرفت تکنولوژی انسان ها توانسته اند که این نوع چرم را با استفاده از مواد کاملا شیمیایی در کارخانه ها تولید و از طریق فروش عمده چرم مصنوعی در اصفهان به مشتریان عرضه میکنند.

فروش عمده چرم مصنوعی در اصفهان

روش تشخیص چرم مصنوعی

با توجه به قیمت مناسب محصولات چرم مصنوعی در فروش عمده چرم مصنوعی در اصفهان برای تشخیص چرم مصنوعی از چرم طبیعی راه های متفاوتی وجود دارد که در این مطلب با تعدادی از آن ها آشنا میشویم.

 نوع رنگ پشت چرم مصنوعی:

چرم مصنوعی به طور معمول دارای سطح پشت پارچه ای ست که با یک لایه پلاستیک صاف و البته دانه ای پوشیده شده است. این در حالتی است که چرم طبیعی دارای سطح پشتی فیبری است،
است با این وجود امروزه نوعی چرم مصنوعی ساخته شده که پشت آن دقیقا مانند چرم طبیعی است.

ساختار دانه های چرم مصنوعی:

چرم طبیعی دارای ساختاری نامنظم است اما به علت اینکه در چرم مصنوعی طرح و نقش وجود دارد دارای سطحی صاف تر و منظم تر است چرم طبیعی است.
در آخر به رفتار چرم در مقابل حرارت و گرما اشاره می کنیم؛ چرم مصنوعی  هرگاه در مقابل حرارت قرار می گیرد به راحتی می سوزد و بوی شبیه بوی پلاستیک سوخته ایجاد می کند اما چرم طبیعی در مقابل حرارت تنها می درخشد و آتش نمیگیرد و در مواردی رنگ ناحیه تغییر می کند و البته بوی شبیه سوزاندن مو ایجاد می کند.

فروش عمده چرم مصنوعی در اصفهان

فروش عمده چرم مصنوعی در اصفهان خرید چرم مصنوعی با قیمت عمده

برای خرید چرم مصنوعی شما می توانید با مراجعه به مراکز تولید و فروش عمده چرم مصنوعی در اصفهان محصولات با کیفیت تولیدی را با قیمت عمده تهیه  نمایید . چرم مصنوعی از جمله محصولاتی است است که  می تواند طیف وسیعی از کالاها را شامل شود شما می توانید با هر سلیقه ای که داری اقدام به خرید محصولات چرم مصنوعی بفرمایید.
برای این کار پیشنهاد ما به شما این است که این محصول را از طریق سایت ها و فروش آنلاین چرم مصنوعی تهیه کنید. زیرا با این کار علاوه بر صرف هزینه کمتر شما می توانید بدون هزینه اضافی برای رفت و آمد محصول مورد نظر خود را درب منزل دریافت نمایید

شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه خرید، ثبت سفارش و خرید عمده انواع چرم مصنوعی با ما در ارتباط باشید.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

تا حالا کسی رأی نداده! اولین نفر باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما