سایت خرید اینترنتی چرم مصنوعی ساده

خرید چرم مصنوعی ساده امروزه به صورت آنلاین صورت می‌گیرد. اگر شما از آن دسته از افرادی هستید که به دنبال تهیه بهترین چرم هستید به شما پیشنهاد می کنیم که چرم ساده را تهیه کنید زیرا چرم ساده هیچ وقت از مد نمی‌افتد و شکل ظاهری خود را همیشه حفظ می کند. چرم ها به مدل‌های مختلفی تقسیم می‌شود. و افراد زیادی به دنبال استفاده از آن هستند چرم مصنوعی ساده کارایی بسیار زیادی دارد.

 

 

 

هرآنچه که باید راجع به چرم مصنوعی بدانیم

چرم مصنوعی از مواد pvc ساخته شده است که وزن بسیار سبکی دارد و با وجود رنگدانه هایی که در آن وجود دارد باعث می‌شود که به  هر رنگی که ما بخواهیم در بیاید طرح روی چرم ها با استفاده از کاغذ و دستگاه لیزر زده می شود.

ضخامت چرم ها می تواند از یک میلیمتر تا ۶ میلی‌متر متغیر باشد این پارچه‌ها رنگ و وزن مختلفی دارد و در مدل های مختلف وجود دارد برخلاف چرم های طبیعی خشک نیست و بسیار نرم و انعطاف پذیر است از آن می توانید برای تولید انواع لباس و کفش رو مبلی استفاده کنید. خرید چرم مصنوعی ساده در تمام نقاط دنیا ممکن شده است. چرم مصنوعی در برابر اتش مقاوم نیست.

 

 

خرید و فروش چرم مصنوعی

اگر شما از آن دسته از افرادی هستید که به دنبال تهیه بهترین چرم مصنوعی هستید و نمی دانید که آن را از کجا تهیه کنید که هم با کیفیت باشد و هم در مدل‌های مدل زیادی وجود داشته باشد ما به شما پیشنهاد می کنیم که آن را از طریق مرکز ما تهیه کنید.

برای تهیه و خرید این محصول فقط کافی است با تیم پشتیبانی ما در ارتباط باشید تا ایشان شما را به بهترین شکل ممکن راهنمایی کنند و بهترین محصولات اختیارتان قرار داد این محصول در بسته بندی های مختلفی در اختیار شما قرار میگیرد.

به دلیل محبوبیت بسیار زیادی که در ایران و خارج از ایران دارد صادرات ان رونق دارد. با استفاده از چرم مصنوعی می توانید محصولات زیبا و کاربردی تهیه کنید. قیمت چرم ساده به رنگ ان و ضخامت بستگی دارد. چرم مصنوعی در رنگ قرمز و قهوه ای و خاکستری ارزان تر از چرم در رنگ های زرد، ابی، سبز و بنفش و کرمی است. این چرم ها بسیار مقاوم هستند.خرید چرم مصنوعی ساده روش های متنوعی دارد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، سفارش و خرید چرم مصنوعی مبلمان با ما در تماس باشید.

 

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

تا حالا کسی رأی نداده! اولین نفر باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما